Härliga fredag och gående Melvin


Mina fina prinsar!

Trots att man är föräldraledig så är det alltid något speciellt med fredagar. Man är lite extra glad poch vi gör för de mesta något roligt! Det brukar bli öppna förskolan, så det blir det nog även idag. Sen ibland kan det bli så att man bara myser och har det bra och så blir klockan för mycket, men hur det blir idag märker vi väl med tiden!

Idag var det extra mysigt att vakna upp med mina små prinsar, eftersom jag gick in och jobbade 12-21.15 igår. Så länge har jag aldrig varit ifrån Melvin, men det gick bra det med. Den här gången har jag insett att det ska nog helt enkelt inte vara jobbigt att lämna bort barnen. Melvin har haft barnvakt tre gånger på max 3 timmar och det har känts bra. Theo lämnade vi bort bra myckett tidigare och första gången grät jag.. Då är det väl kanske inte meningen att man ska lämna dom? Man är väl inte redo?


Tänk, snart fyller han ETT år.

Han går numera en hel del och jag har fortfarande inte rikitgt vant mig vid det. Tycker det är lika gulligt varje gång han kommer tultandes med armarna i vädret. Första stegen tog han 23/9 när vi var i Göteborg!








Den här stora killen fyller FEM år nästa söndag. Helt otroligt. Vart tar tiden vägen? Han är världens bästa son och storebror. Han är så duktig och hjälpsam på alla vis.

Beställde födelsedags presenter till båda pojkarna från hiko.se. Beställde i onsdags eftermiddag och igår vid tio tiden fick jag sms avi att dom fanns på mitt uthämtningsställe. Det kallar jag snabb leverans!

Nu blir det frukost! Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback