Värme och syskonkärlek


När det e varmt får man bada

Det fina vädret håller i sig och det är riktigt varmt och skönt. Natten till idag var olidiligt varm. Vi solar och badar, men mesta dels får man hålla sig i skuggan med lill prinsen. Nu börjar det dock disa ihop sig, så kanske kommer det lite åska och regn även här? Det hade behövts för att rensa luften lite och det hade varit mysigt med ett riktigt åskväder. Klockan 21 ska jag se DH så det får komma efter det!


Dörrvakt

Theo har fått sommarfrisyr, så nu ser han så stor ut mitt lilla hjärta. 4½ år redan, vad tiden går. Här agerar han dörrvakt så inte lillebrossan ska smita ut. Melvin är numera överallt. Idag när han satt på Theos rum så reste han sig upp emot Theos säng. Galna unge, du är ju min bebis! Theo är så mån om sin lillebror och älskar att vara med honom. Just i detta nu underhåller han Melvin genom att sätta en klädnypa på en stol så den flyger iväg. Melvin skrattar så han håller på att spricka, och Theo likaså. Så härligt att se. Theo är Melvins stora idol!


Alltid bus i blicken

Nu ska jag plocka undan efter maten och sen ska jag mysa med mina pojkar innan det är dags att stoppa dom i duschen och sen sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback