Studenten

I fredags var det dags för min käre bror Daniel att ta studenten. Är så stolt över honom, som tog sig igenom detta och kom ut med ett slutbetyg i handen. Själv orkade jag inte ens räkna mina IG, men det har jag ju åtgärdat på äldre dar!

Det rengnade konstant hela dagen, men lagom till dom skulle gå ut så blev det uppehåll. Perfekt! Theo klädde på sig regnjackan redan vid 8 på morgonen och undrade när vi skulle åka, men tydligen tyckte han man kunde ha shorts ändå ;-)




Daniel, med skylten i högsta hugg!

När vi skulle vidare till studenfirandet hemma hos pappa och Kicki så började Theo klaga över huvudvärk, och klockan sju däckade han med 39 graders feber. Det bokstavlig talat bara flög på han!

Vi hade en trevlig kväll med god mat och tårta och det bästa av allt var ju att hela familjen var samlad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback