Klätterapa



Min lille bebis. Du som skulle vara bebis så länge. Denna gången längtar man inte alls efter att det ska hända nya grejer, man vill helst bara stanna tiden. Jag vet ju att du så småningom kommer att lära dig precis allt, så jag behöver inte längta och vänta på nya framsteg. Du vill dock inte vara bebis. Du vill lära dig nya saker och du är inte nöjd om det inte händer nya saker hela tiden. En riktig försigkommen upptäckare och klätterapa är du, precis som din storebror alltid varit.



Knappt sju månader gammal kom du på att man kunde ställa sig upp, och nu är det jätteroligt att försöka göra det överallt. Där ligger du steget före brossan, som nog åtminsone hann bli sju månader.


Hejdlöst roligt att upptäcka världen! Skulle gärna vilja se den genom dina ögon, mitt hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback