Nytt år

Jaha, nu har man inte bloggat sen förra året. På något sätt känns det alltid lite speciellt med ett nytt år, ändå om dagarna bara fortsätter löpa på som förut.

2010 var ett bra år på många sätt och vis. Vi har fått en till liten prins vilket såklart var det allra bästa. Graviditeten gjorde mig också till en bättre människa. Hormonerna var helt på min sida! Alla har ju sina bra och dåliga sidor och jag känner att jag jobbat mycket med mina dåliga och helt enkelt förändrat dom till det bättre vilket jag är stolt över.

För övrigt så har vi Gotlandsresan och en himla massa annat roligt att se tillbaka på när vi lämnar 2010 för ett nytt år. Ett nytt år med 365 oskrivna dagar. Spännande att se vad som ska hända.. Jag menar för ett år sen hade jag ju ingen aning om att jag skulle vara tvåbarnsmamma i skrivandets stund. Häftigt! Dessutom så har både jag och Micke blivit fastanställda, efter mycket om och men..

Detta året kommer bli ett mammaledigt år för mig, med lite "extrajobbande" framöver. Vi kommer att fira Mickes 30 års dag och min 25 års dag. Vi kommer för första gången få lång sommarsemester tillsammans. Våra första år hade Micke semester men jag sommarjobbade, sen blev Micke arbetslös och fick sommarjobba medan jag va mammaledig. Ja vi har avlöst varandra här hemma sen Theo föddes kan man säga. Theos tidiga morgnar och långa dagar på dagis är ju därav lätträknade - underbart.

Ja nu ser vi med spänning fram emot detta året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback