Dag 6 - Vad är kärlek?

Kärlek är något oerhört stort. Det är svårt att sätta ord på dom känslorna, men det är fantastiskt att ha så mycket kärlek i sitt liv som jag har. Kärleken till sin sambo och kärleken till sina barn. Det är inte bara det att man är kär och att man älskar dom, det är så mycket mer.

Att se Theo och Melvin tillsammans, prata och le mot varandra, att se Melvin skratta när han ser sin pappa när han kommer från jobbet. Känslorna bubblar över och man får tårar i ögonen!

Känner en oerhörd kärlek till min käre sambo som är den bästa pappan till sina barn och den bästa sambon för mig. Han jobbar och sliter, renoverar vårt hus och hjälper till här hemma med alla vardagssysslor. Har förstått att det inte är en självklarthet i alla hushåll men här hjälps vi åt med allt. Ja, jag renoverar jag också! Nu när jag varit "sjuk" (mjölkstockningar) så mycket så har han varit en klippa <3 Då känner man sådär extra mycket kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback