Dag 3 - Mina föräldrar

Mina föräldrar är ju såklart dom allra bästaste för mig. Det är tack vare dom som jag finns och det är dom som gett mig en fantastisk uppväxt som format mig till den jag är idag. Dom har lärt mig att stå på egna ben och ta ansvar.

Vi har alltid haft det bra och jag märker att jag tar med mig mycket från min egna uppväxt nu när jag har en egen familj. Vi har tex alltid varit på semestrar varje år och det vill jag att mina barn också ska få uppleva. Likaså har mina föräldrar alltid ställt upp i alla lägen, och tex lämnat och hämtat när det varit fest och annat. Det är också något jag vill göra för mina barn i framtiden.

Tyvärr lever dom inte tillsammans idag men var och en är lycklig på sitt håll och då är jag med lycklig! Ändå att man är vuxen så var deras skilsmässa tuff även för mig, men jag "gick igenom den" och blev på något sätt själv starkare och en bättre människa pga det om man nu kan säga så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback