Dag 14, 15 och 16

Dag 14 - Det här hade jag på mig idag

Ja dagen är ju inte så långt gången ännu så har inte hoppat ur mina myskläder än.


Dag 15 - Mina drömmar

Drömmar har man ju gott om. Men en dröm jag har är att åka utomlands ett par månader, gärna till Thailand. Hade velat göra det nu i kombination med föräldraledigheten men när jag tänker efter är det nog skönare att få ett avbrott när man jobbat ett tag. Sen har man ju många andra drömmar, som t.ex. ett nytt badrum, en husvagn, ett nytt garage, vinna på lotto och en hel del andra husdrömmar...


Dag 16 - Min första kyss

Ska jag vara helt ärlig så kommer jag faktiskt inte ihåg, men jag har för mig att det var i mitt flickrum på Ringvägen. Sådär härligt pirrigt och spännande. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback