Dag 1 - Presentera mig själv

Jonna heter jag och jag är 24 år, fyller 25 i september. Har en underbar sambo som heter Micke och två fantastiska söner som heter Theo & Melvin.



Just nu är jag mammaledig, annars jobbar jag som undersköterska i kommunen. Har ingen fast placering men har en tjänst på 75%. Jag gillar att ha mycket tid över för min familj så det passar mig utmärkt!

Är en glad och social person, gillar att vara spontan och hitta på roliga saker. Gillar när det händer lite omkring mig, annars blir jag rastlös. Samtidigt som jag vissa dagar bara kan sitta i soffan och mysa utan varken tv eller radio på. Man lär sig uppskatta lugnet efter man fått barn.

Jag är långt ifrån pedantisk vad gäller ordning och reda på grejer här hemma, men däremot i "hjärnkontoret". Planerig är A och O och jag vill ha koll på allt. Jag är väl den som håller i de flesta trådarna här hemma kan man säga och är väl lite av ett kontrollfreak. Det gäller ju då inte vad Micke gör när jag inte ser honom utan t.ex. ekonomin m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback