Öppna förskolan

Idag var vi på öppna förskolan ett par timmar. Härligt att dom öppnat igen så man har lite att göra om dagarna. Theo älskar att vara där och leka, Melvin tycker det är spännande att ligga på golvet och kika på allt som händer och jag får min dos av det sociala. Alla nöjda och glada med andra ord!

Ikväll ska vi till Marie, Andreas, Wille och Alvin och ha lite fredagsmys. Det pratades om grillning och jag är övertygad om att det blir en trevlig kväll som vanligt. Vi blev bjudna på mat i går också, så vi har haft det riktigt lyxigt. Igår blev det tacos hos mamma och det är alltid lika trevligt när vi alla är samlade. Vardagen blir ju så mycket roligare med lite sådana inslag också.

I morgon ska jag fika med kära vänner på staun. Eftersom Micke jobbar får Theo också följa med så vi får väl se hur road han är av det. 4 år och myror i brallan... Men han e duktig min prins <3


Tigerkaksbak förra veckan

Igår bakade vi kladdkakemuffins så det ska vi nog fika på nu. Theo tjatar varje dag att han vill baka. Sen när man väl drar igång med det så är det mest "jag ska bara", ända tills jag vispat färdigt. "Får jag smaka på visparna nu?" "Mamma, får jag det som är kvar i skålen". Men han är duktig när han väl vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback