Fylla frysen med godsaker

Usch nu är jag verkligen less på att vara gravid. Att dessutom ha varit sjukskriven så mycket har ju gjort mig något så fruktansvärt uttråkad. Nu saknar man ju jobbet istället för att njuta av att vara ledig. Hoppas bebis kommer snart.

Något måste man ju fördriva dagarna med och igår ville Theo baka bullar, så det gjorde vi.





Theo är så duktig och vill gärna hjälpa till. Så roligt att göra saker tillsammans med dig min lilla älskling <3

Igår tog dom kort på dagis så nu ser vi fram emot att få hem dom, men det skulle ta ca 4 veckor. Idag när jag hämtade honom va dom ute i regnet och Theo såg ut som en sotarmurre i ansiktet. Dom lekte och hade så roligt. Så härligt att dom går ut trots dåligt väder - vi gillar verkligen Igelkotten i allra högsta grad =) I morgon ska vi åka och handla regnvantar, det har jag inte haft en tanke på. Fingervantar blir ju bara dyngsurt och iskallt.

Just nu sitter vi och kollar på små einsteins men här kan vi ju inte sitta. Funderar på att baka kärlekskmums. Vill ha allt färdigbakat till Theos kalas så man slipper tänka på det sen. Inte helt fel att ha lite godsaker i frysen heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback