Tråkig blogg? Rolig helg!

Min blogg håller på att dö ut och jag har funderat fram och tillbaka på om jag ska låta den göra det eller inte? Tror jag ska försöka bli lite flitigare på att uppdatera istället.

Våra dagar är som vanligt fullspäckade med aktiviteter. Dessutom jobbar jag och pluggar. Vet inte hur man hinner med ibland! Denna helgen har jag varit ledig och hunnit med en hel del. På lördagen rensade jag, mamma och pappa alla kartonger som var på deras vind. Det innebar att jag fick med mig sisådär 8 kartonger hem med gamla skolgrejer och framförallt leksaker. Både massa barbie dockor och allt där till som jag haft och massa playmo och actionman grejer som mina bröder har haft. Och mycket mera.

På kvällen åkte jag in till mamma på sexparty. Har faktiskt aldrig varit på det innan men det var riktigt trevligt. 17 stycken var vi så ni kan ju tänka er själva vilket liv. Ja som sagt, en lyckad kväll med vissa speciella ljuspunkter! När de andra gick ut så körde jag hemåt.. inget kul att gå ut nykter direkt!

Avslutade helgen med en riktig myssöndag. Sov länge, åt frukost vid tio, fick våffellunch hos Marie och Andreas och busade massa på leklandet. När vi kom hem åt vi lite och Cina och Adrian kom och hälsade på. Strax innan sju hoppade jag i sängen och vid halv nio började jag jobba- and here I am.

Nu ska jag röja i köket här på jobbet. Delar upp sysslorna för att tiden ska gå lite snabbare! Kommer bildupdate snarast - promise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback