Melvin är här!

Efter en lång väntan kom vår lille bebis till oss den 15 november. Han föddes 14.50 efter knappt två timmar på förlossningen. Allt gick super och det är verkligen häftigt att föda barn! Hade väl aldrig förväntat mig en sådan bra start på bebislivet heller. Han sover superbra på nätterna, sådär 6-8 timmar i stäck, och är allmänt snäll. Säger bara ifrån när han vill ha mat i stort sett. Tyvärr funkar inte amningen så bra så får ge extra ersättning. Nu hade han bara gått upp 80 gram på en vecka.


Kvällen innan han kom!


1,5timme innan han kom! Ser ut som jag tagit på mig för korta byxor =)


Stolt pappa till en ny liten bebis!


Stolta storebrossan kom på kvällen!


Utslagen!


Theo han kan!


Sötaste Melvin <3


Puss på dig lillebror!


Finaste killarna!


Byggare Theo

Det va inte bara Melvin som kom, utan snön också..


Denna bilden togs för ett par dagar sen, nu har de kommit massa mer!


Theo bus


Nu ska jag mysa vidare med mina pojkar. Strax ska vi ut och skotta! Micke slutar 18 och sen tar vi helg. Han bytte ledig dag så det ska bli skönt med lång helg för en gångs skull.


Kommentarer
Postat av: Linda

Så himla söta båda era små pojkar :)

Postat av: Sofie

Än en gång stort grattis till er!! Så himla liten och söt han är :).

2010-12-02 @ 19:41:15
URL: http://fiansess.blogg.se/
Postat av: Louise Pettersson

GRATTIS GRATTIS och åter GRATTIS. Skönt att allt gick så bra. Fina pojkar du/ni har. Önskar er en lycklig fortsättning. Passar på att önska en God Jul och Gott nytt År om vi inte hörs innan dess. Kram

2010-12-02 @ 20:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback