Det blev en bra dag!

Måste erkänna att jag hade lite små ångest igår inför att vara hemma ensam med tre barn idag, medan Micke skulle jobba 9-18. Verkligen hela dagen! Hade dessutom feber igår kväll vilket gjorde att jag fasade ännu mer för denna dagen... Men än så länge har det gått som en dans. Har sluppit febern också, annars hade jag inte pallat, då hade Micke fått stanna hemma.

Anledningen till att jag får feber hela tiden är väl antagligen amningen. Igår kände jag att det var mjölkstockning på gång men Melvin är ju inte den som inte gärna ammar så han åt och åt så släppte det.. Drygt bara att det är flera gånger i veckan det blir så. Har skaffat en amningsnapp nu och det känns som en räddning än så länge. Har faktiskt funkat väldigt bra, har visserligen bara använt den i ett dygn. Känns som han spyr mindre och äter mer sällan så han får nog i sig bättre med den på något vis.

Nu har lillskatten sovit ett bra tag. Har hunnit laga mat och skotta uppfarten. Snöhögen på framsidan är riktigt hög nu så där åker Theo och Thilda stjärtlapp för fullt nu. Vi väntar på att Micke ska komma hem på sin lunch nu så ska vi äta tillsammans.

Skulle lagt in lite bilder på stjärtlappsracet här ute men batteriet dog på kameran nu, typiskt.




Första badet va inte kul, men dom andra har han gillat.
Ikväll är det dags igen..

Kommentarer
Postat av: Hanna H

Grattis igen! Härligt att det fungerar bra :)! Jag tycker att du ska uppdatera informationen om dig. Den stämmer inte riktigt längre.. :P

2010-12-07 @ 11:05:18
Postat av: katta

härligt att allt är bra med er. så söt han e lille melvin! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback