TRÖTT

Är helt sjukt trött och hoppas just nu på en god natts sömn och en inte allt för tidig morgon. Har haft en härlig dag på jobbet idag, som de flesta andra dagar. Fick gå på en trevlig "bjudning" och fick smaka på rostade kastanjer. En ny smakupplevelse för mig! Tog ett glas vin när jag kom hem och lagade lite god mat, bjöd även hit pappa och Tim. Firar att det känns som fredag! Har jobbat hela helgen, igår jobbade jag 7-19.30 och idag 6.30-16.30. Tur man trivs på jobbet men i morgon behöver jag faktiskt vara ledig och komma ikapp med skolan och hemmet. Blommorna är halvdöda, tvätten ska tvättas och huset ska städas. Har även lite viktiga samtal att ringa, jag ska träffa Ida och på kvällen är det föräldramöte på dagis. Ledig var det ja.

Hur det går med hallen? Jo tack, den ser ut precis som sist jag visade er! Förutom att det som nu fått stå på golvet istället för på sin plats har gått sönder, så som min fina ikea lampa, och att det fortfarande är slipdamm typ överallt sen det slipades i fredags.

Positiva klubben, lika bra jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback