Sjukt

I natt kom Theo in till oss klockan tre, inget ovanligt med det, för det händer titt som tätt. Han låg och snurrade och hade sig och sa att han var sjuk, inget ovanligt med det heller för det brukar han säga ibland när han är jätte trött och inte kommer till ro. En timme senare spyr han. Det har han gjort en gång i halvtimmen ungefär tills för en timme sen, så nu börjar det förhoppningsvis avta. Jag började jobba vid åtta idag så Micke har tagit i stort sett hela lasset och jag kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är för det <3

Maginflunsa är det värsta jag vet så jag hoppas att både jag och Micke klarar oss. I natt ville Theo ligga uppe på min kudde , precis som han brukar, tätt intill mig. Kände mig så elak när jag succesivt flyttade längre och längre ifrån. Tur att hans pappa inte är så känslig. Kan verkligen inte hjälpa det eller göra något åt det men jag tänker på den sjukdomen istort sett varje dag från det bryter ut på hösten tills det avtar på våren, jag mår illa så fort någon pratar om det och det är verkligen inte roligt. Uscha.


Två goa killar!

Hoppas inte att någon blev smittad igår. Åkte nämligen till Andreas, Marie och barnen för att vi tjejer sedan skulle vidare på klädparty på kvällen hos Josefin, så det vore ju retfullt om dom också fick det eftersom kidsen leker tätt ihop för det mesta.

Som det ser ut nu är jag ledig i helgen, men det lär väl inte bli så mycket gjort ändå eftersom Theo är sjuk nu. I eftermiddag ska jag i alla fall in till stan och träffa Jennie. Äntligen - det var så länge sedan. I morgon ska Micke hjälpa sin mamma och flytta så då blir det jag som får vara hemma med Theo bus. Sist tiden har vi verkligen haft fullt upp hela tiden, ja till och med för fullt upp för att ens hinna uppdatera er om vad vi gör. Vi har umgåtts mycket med familjen Hansson/Svensson, i tisdags var Malin, Benny och Sigge här, vi blev bjuda på tacos hos Mickes syster med familj i onsdags och igår var det klädparty. Har även jobbat både natt och dag sen i söndags, så lite lugn och ro kanske inte skadar med andra ord =)

Nähe, dags att göra potatismos! Micke håller på med hallrenoveringen, så lika bra att inte störa honom ;-) Trevlig helg allihopa!




Kommentarer
Postat av: Louise

var ska annelie flytta? hoppas theo kryar på sig snabbt! ha en härlig helg! kram

Postat av: Jennie

Det bästa på länge att träffas idag! Hoppas snart igen :)

2009-10-16 @ 22:28:22
URL: http://gynnas.blogg.se/
Postat av: Aina

Fin blogg du har!

Allt bra med dig?

2009-10-18 @ 17:10:55
URL: http://singit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback