Shopping

Alltså nu har jag varit "arbetslös" i 5 dagar, inte bra inte bra. När man jobbar brukar jag se det som att det är bra att jobba och tjäna pengar så man inte gör av med dom. Och nu har jag alltså gjort det motsatta: inte jobbat, men gjort av med massa pengar. Hade ju en rabattkupong på Lindex och då bara måste man ju handla. Som Mickes kusin sa: Tjejer är nog dom enda som kan shoppa och tjäna pengar på det ;-)

När Marie frågade om jag ville följa med till Lindex igår kunde jag inte motstå det. Vi shoppade och barnen busade så dom höll på att riva hela Amiralen ungefär, men det gick rätt bra trots allt. Vi avslutade med en fika och hade lika trevligt som vanligt.


Tre par byxor till Theo..


..och ett par termobyxor.


En tröja, en tunika och ett par byxor till Thilda. Lila är så fint, men färgen
gör sig inte alls rättvis på denna bilden.

Var även i stan och köpte mig ett par riktiga Adidas goretex skor. Har hört mycket bra om dom så jag hoppas jag kommer bli nöjd. Behöver ett par riktiga skor när man jobbar ute och likaså när man är ute på sin fritid. Så hoppas på inga mer blöta fötter nu.


Kommentarer
Postat av: Kakmonstret

Vilken fin header! Underbara sommarbilder. Och vad roligt att se framstegen i huset. Ni har gjort mer än vad vi har gjort hemma på sex år... Nu väntar vi bara på en inbjudan ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback