Hallen

Bilder önskades på hallen så jag får väl bjuda på det. Det händer inte så mycket där eftersom Micke har så mycket annat för sig så nu börjar jag bli smått irriterad på att ha det såhär.


"lilla hallen" när garderoberna hade rivits bort.


Nu har det kommit upp gipsskivor och första spacklingen är gjord.


I resten av hallen har Micke börjat sätta easycover, så hoppas det blir klart
i morgon i alla fall. I eftermiddag ska han hjälpa sin mamma att flytta och
på förmiddagen var han ju tvungen att fika med Mattias, som han aldrig
gör annars menar jag..


Förstår ni att jag vill ha det färdigt tills Thilda kommer på fredag?


Trappen agerar förvaring av kläder.. och allt annat förresten ;-)
Visst blev det snyggt med nytt golv i alla fall? =)


Såhär mysigt har vi det i vardagsrummet. Här ser ni nya lampan över
bordet också. Fick den i inflyttningspresent av min underbara mamma!

Varför kan inte allt bli klart över en natt bara?

Kommentarer
Postat av: Anna

vad fint det blir jonna! kram anna

Postat av: Fia

Kommer bli kanon när det är klart, men jag förstår din frustration :).



Härligt med shopping. Jag ska utnyttja min kupong i helgen :).

2009-10-21 @ 20:07:18
URL: http://fiansess.blogg.se/
Postat av: katta

den som väntar på ngt gott jonna... :D det ser verkligen toppen fint ut! :)

2009-10-24 @ 15:45:24
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback