Fullt upp


Denna fina bukett kom med blomsterbud när jag fyllde år, från Nettan och Annelie.




Det är verkligen fullt upp nuförtiden. Ska väl inte säga att jag inte har tid att uppdatera här, men väljer väl helt enkelt att använda den tiden till vettigare saker. Denna veckan har varit väldigt händelserik. I måndags fick jag först rycka in och jobba några timmar och sen åkte vi på turne till mormor och morfar i Markaryd och Ikea i Älmhult. Behöver jag säga att jag var trött när vi kom hem vid tio halv elva på kvällen? I tisdags var vi flytthjälp. Onsdagen bestod av jobb tillsammans med min före detta granne, så då hade vi det såklart roligt på jobbet! På kvällen blev det cirkus med Marie och Wille. Mamma son mys för hela slanten med popcorn och grejer! Allid roligt att göra något tillsammans med våra älskade vänner också. I torsdags tog vi det rätt så lugnt på dagen faktiskt. Torsdag till fredag natt jobbade jag.

Allt var lugnt och som vanligt förutom att vi blev mordhotade och hade polisen på besök. Omtumlande natt med andra ord. Efter det kan jag säga att jag ger inte mycket för det svenska rättsväsendet. Poliser är ett släkte som tror att dom är något för att dom har uniform, men när dom väl behöver ingripa så är dom riktiga mesar och gör aldrig något förrän det är försent ändå. Nog om det.

Igår kväll kom faster med sambo ifrån Göteborg så vi hade fullt hus här hemma. Lagade varm smörgåstårta som blev väldigt uppskattad. Dom hade med sig räkor ifrån Göteborg så det smaskade vi också  i oss tillsammans med rostat bröd, aijoli och vitt vin. Smaskens. En mycket trevlig kväll!

Nu blir det frukost här hemma och sen ska vi åka till pappa för att sedan åka vidare till stan. Ska lämna tillbaka lite grejer och förmodligen shoppa lite nytt.



Kommentarer
Postat av: Mathias Börjesson

Hejsan!Tack för en bra dag o jobba på jonna det tycker jag oxå,men det där om Poliserna Håller jag inte me dig om,jag tycker dom prestera hög standard och ha fullt upp med både sprit langare som kör olämna sprit för små pengar och tånårs pundare.Men jag ger tummen upp för Svensk polis!!!MER SVENSK POLIS PÅ GATORNA!!!!!

2009-10-04 @ 11:03:12
Postat av: katta

nä usch mordhot?! folk e fan inte kloka!! tänker på er :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback