Spara och slösa

Medan jag jobbat hela dagen och tjänat pengar så har Micke (som fortfarande är arbetslös) gjort av med massa pengar.


Är övertygad om att dom kommer att trivas utmärkt i vårat kök =) På tisdag kommer dom till Luddwes så då ska vi hämta hem dom. Det kommer bli SÅ fint i vårt kök. Vi valde mellan rostfritt och svart men kom fram till att fingeravtrycken syntes bättre på det svarta eftersom det rostfria var behandlat just för att avtrycken INTE ska synas.

Just nu håller vi på med maten i vårt uppochner vända kök. Jag har som sagt jobbat hela dagen och jag kunde ju drömma om att få vara ledig i morgon, vilket blir min tolfte arbetsdag. Hon som satt i bokningen idag kunde uppenbarligen inte räkna utan sa att i morgon är min elfte dag. Jag orkade inte diskutera utan jobbar kvällen i morgon och ser glad ut för att sedan vara ledig måndag och tisdag. Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback