Kalmar

Måste börja med att tacka för era kommentarer i föregående inlägg, det värmer alltid med så fina ord. Jag ska försöka se positivt på situationen och framförallt tänka på mig själv och oss i första hand. Jag hoppas att folk kommer att ta hänsyn och acceptera våra val osv. Är ändå inte helt lätt att fira jul på 4 olika ställen, så julen kommer att bli vår här hemma i vårt hus med den som behagar att komma. Alla är välkomna och är det någon som väljer att avstå så är det hans/hennes förslust.

Igår hade vi en helt underbar dag i Kalmar tillsammans med Marie, Andreas och William. Vi har alltid lika roligt ihop och det är nog mycket för att vi är väldigt lika och vill samma saker. Ha ett roligt och fartfyllt liv =)

Vi började med att gå på stan. Shoppade en klänning till en kommande 25 års fest och de andra shoppade desto mer ;) Vi åt god mat på en trevlig restaurang där det fanns massor att välja på. Bra, då man ofta är sugna på olika saker.

Sedan bar det av mot äventyrsbadet. Jag hoppade över att bada så jag aggerade papparazzi istället.


Rutchkanan var poppis, fast lite läskig för det var mörkt i den


Att hoppa är skoj


Mina pojkar


Samarbete


Kompisarna <3


Det kom vågor!

Ett superbra badställe, enda minuset var att jag fick betala fullpris trots att jag inte badade. Brukar man behöva det?

Vi avslutade med att shoppa och fika lite på IKEA och så blev det en och annan korv också. Hemskt vad vi åt, haha. Vi köpte grejer till hallen men såklart fanns inte allt hemma, men förhoppningsvis kan Mickes pappa köpa det till oss i helgen när han har vägarna förbi.

Nu ska jag jobba några timmar!

Kommentarer
Postat av: Kakmonstret

Oj, tufft med skillsmässan. Själv var jag så ung när mina föräldrar skildes att jag inte kommer ihåg själva skilsmässan. Lite knöligt med många att dela Jul etc med, men det brukar lösa sig. Det positiva är att våra barn (husses föräldrar är också skilda) har så många som bryr sig om dem (flera uppsättningar mor- och farföräldrar). Men det kommer säkert att ta tid för er att hitta fungerande former. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback