Kakel problem

Vi vet inte vad vi ska ha för kakel, och vi måste ju bestämma oss nu. Eller måste och måste, men det gamla kaklet har Micke rivit bort idag och bänken och diskhon och det ska ju dit på fredag. Så, det hade ju såklart varit roligt med lite kakel också =)





Hej då kaklet!


Nu funderar vi på vad man ska ha för färg och form, men vi har kommit fram till ljust grått och så är vi mest inne på avlånga kakelplattor. Men finns ju massor av storlekar också.




Eller vanliga små traditionella kanske? Denna färgen är det vi söker iaf.

Ge mig tips och åsikter och allt nu, så är ni snälla!! =)


Kommentarer
Postat av: Louise

Åhhh den sista bilden med de grå kaklet va sååå fint. Det vita är snyggt men ser så stelt ut (tycker jag). Med er nya fina diskbänk i trä och de gråa kaklet med små rutor så kommer det bli sååå snyggt och sååå mysigt. Avis. KRAM

Postat av: emmzy

Jag skulle nog också vara mest inne på avlånga, gillar även "små avlånga". Vet inte vad man kallar det :) mamma och pappa har som på nedersta bilden i samma nyans och det är kanonsnyggt.. svårt val förstår jag :) lycka till!

2009-11-23 @ 18:36:55
Postat av: katta

ja tkr att avlånga plattor e grymt snyggt :)

2009-11-23 @ 21:36:10
URL: http://katariiiiina.blogg.se/
Postat av: Fia



Jag säger nog avlånga. Mindre skarvar att hålla rent :).

Grått blir säkert skitbra! Jag är inne på vitt, men det blir ju smutsigt med en gång tyvärr.

2009-11-23 @ 22:40:32
URL: http://fiansess.blogg.se/
Postat av: helenafena

Rött kakel gillar jag med vita skåpsluckor.

2009-11-24 @ 10:54:01
Postat av: Josse

konradssons kakel har avlånga grå plattor vet ej om de har melerade men grå i alla fall i måtten 30x10 och 40x10 tror jag vi köpte de svarta men det fanns i grått också. Bauhaus har ljusare grå melerade 10x10 som vi köpte och la innanför dörren i hallen men det går nog lika bra att ha på väggen! Lycka till i kakeldjungeln!

2009-11-24 @ 18:38:01
URL: http://josseochgibban.blogg.se/
Postat av: katta

hej hej :) ja har inte fått ngt jobb imon o fredag jobbar ja hela dagen. jobbar måndag o tisdag nästa vecka men onsdag e jag ledig så då tkr ja vi bokar in! :) säg en tid som passar? puss o kram

2009-11-25 @ 14:29:55
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback