Från beslut till handling

Denna med en snygg blandare och diskmedelspump, vad tror ni om det?



Det har tagit ett tag att bestämma oss för om när och hur vi ska göra köket, men efter att vi bestämt oss idag så har det gått undan. När vi kom hem från affären så började jag med en gång att greja i köket och fick med mig Micke också, trots att han var lite tveksam till att reedan börja. Grejerna kommer i slutet på nästa vecka, men det är ju en hel del som ska förberedas så jag tror det är bra att vi börjar i tid.


Vi tog bort alla "lister" som satt under skåpen


Utan de listerna kommer spotlightsen komma till sin rätt


Läcker fläkt va? Det där röret är SÅ äckligt kan jag tala om, uscha.


Sådär, skåpet borta. Ska ju göras en del där innan man kan börja kakla


Nu ska det bli vitt i skåpen också. (ni såg kanske på föregående bilder
att det har gulnat ngt fruktansvärt) Micke har målat en gång ikväll.



Här ser ni hur det såg ut på dörrposterna när vi flyttade hit. Vitt nymålat till vänster och typ begiet till höger. Bilden ser lite skum ut men ni ser ju skillnaden i alla fall. Alla dörrposter såg ut så och även en del element så massa sånt har jag pysslat med och vilket lyft det blir! Kommer bli änu bättre sen när vi målar dörrarna vita också och byter handtag. Men en sak i taget, nu är huvudsaken att köket blir klart innan första advent =)

Grämer mig fortfarande över den förbannade ytterdörren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback