Vi längtar

Igår såg jag på vädret att det var 29 grader i Italien, det känns ju lovande. Idag har vi shoppat lite badleksaker som ska följa med dit. Men än så länge får vi nöja oss med att längta....










Jag har packat upp det vi handlat och Theo leker ute i regnet, ser honom här genom köksfönstret - perfekt. Ska se om han vill komma in och sova middag nu, så återkommer jag. Köpte fakiskt en tidning jag tänkte läsa medan han sover idag. Sen har jag både engelska, matte, tvätt och städ som väntar. Så vi får väl se om jag återkommer idag, eller en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Undrande...

Eftersom du pratar mycket om denna resa yill Italien så har man inte hört dig nämna om Thilda ska med? Ska hon det eller ska ni åka själva?

2009-05-18 @ 19:00:11
Postat av: Jonna

Undrande - Angår det dig på något vis eller? Återkom med vem du är så kanske jag berättar om det är så intressant ;-)

2009-05-18 @ 19:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback