Morsdag

Har varit full rulle idag, som de flesta andra dagar. Åkte iväg direkt efter frukosten vid nio för att lämna matlåda till Micke. Sedan bar det av direkt till Dragsö, där jag och Theo tillbringade ett gäng härliga timmar. Har ju varit helt underbart väder. Vi åkte hem vid ett och jag tänkte att jag skulle plugga medan Theo sov middag, men han somnade aldrig så jag tog tag i tvätt och disk istället. Tog sedan cyklen till mor och far där vi myste vid poolen och åt grillat. Sen var det dags att ta cyklen till jobbet eftersom jag började 15.45.

Det har alltså inte blivit så mycket firande och lär inte bli heller eftersom jag ska skriva bokrecension nu tills jag somnar. Bör ju somna i tid eftersom jag börjar 6.30 i morgon. Men Theo gav mig en alldeles underbar förmiddag med massa mys på stranden och det var det bästa jag kunde få idag <3

Lär inte bli så trögt att gå upp i morgon eftersom jag längtat efter måndagen ända sedan i fredags. Vi är med i budgivning på ett hus och den lär avslutas i morgon. Håll tummarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback