Helgen och dagarna som gått

Det är redan onsdag och snart helg igen, men tänkte bjuda på lite bilder ifrån helgen som gick. Vi var på konfirmation i Markaryd i lördags. Det var min "halvkusin" som konfirmerades. Det bjöds på god mat, trevligt umgänge och massa barn som Theo och Thilda kunde leka med.


Theo och morfar matar kaninen


Det gungades..


..och fikades!


Mamman och Prinsen!

Det togs visst inte så mycket bilder upptäckte jag nu. Men men, vi hade det trevligt i alla fall. På söndagen stod det jobb på schemat, 7-21. På rasten hann jag lagom med en husvisning och att äta middag innan det var dags att bege sig tillbaka.

Denna veckan har det än så länge varit dåligt med jobb, så jag passar på att plugga en massa så man kan jobba sen när det väl dyker upp tider. Så gårdagen bestod av att räkna matte och göra engelska uppgifter. Lagade mat när Micke och Theo kom hem och när vi ätit stack vi på husvisning. Efter den var det bara bara till att byta om för sen var det mingelparty med Cosmopharma.

Det bjöds på gott "plock" som snittar, vindruvor, tortillachips och morotsstavar. Fick prova massa produkter och deras nya handpeeling var helt underbar, så det får nog bli nästa grej att inhandla däifrån. Med sig hem fick man en goodiebag med hudcreme (samma som jag använder idag, perfekt), 2 ögonskuggor och en läppenna.

Nähe, dags att räkna vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback