FYND och brunnsparken

Var på kosläpp igår på Allatorps gård, men gud vad trist. Dom hade tydligen släppt ut dom dagen innan, tagit in dom igen och sedan släppte dom ut dom igår igen inför massa folk som förväntade sig att se något kul. Istället var det bara massa kossor som lunkade ut i hagen och började tugga på sitt gräs i lugnan ro. Det var roligt att se grisarna, hästarna och fåren i alla fall tyckte Theo.

När vi åkte hem därifrån bad jag Micke stanna till vid Ella och pipens skattkammare eftersom jag hittat ett par skjorts till Theo där innan i veckan. Vilken tur att jag gjorde det. Innanför dörren hängde en fin pop jacka i precis rätt storlek. Som jag letat efter en vanlig jacka till Theo utan resultat. Kräsen är jag i allra högsta grad. Så fick jackan och shortsen för 270 kronor. Inte illa pinkat!

Nu ska vi snart åka ner till brunnsparken och gå på loppis. Jag och min mamma hade tänkt stå där nu någon helg så tänkte göra en koll på vad folk tar för priser och vad man faktiskt kan sälja. Har ni några bra tips på vad man kan sälja kanske?




Antingen har jag ögoninflammation i ett öga eller är det den satans allergin. Drygt är det i alla fall och det ser inte så vackert ut heller!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad fin du är i håret.

2009-05-03 @ 11:59:11
Postat av: r

Och vita tänder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback