Förvirrad

Väskan var inte på jobbet och jag kan ju inte varit så förvirrad så jag glömde den i skolan. Eller? Tror den är hos Mickes bror, som inte svarar... De fem timmarna jag hade behövt lägga på att plugga på mitt matteprov jag har i morgon går så sakteliga mot sitt slut. Vid halv ett har jag lektion och då får jag väl i värsta fall kolla i "grannens" bok.

Har visserligen gjort en massa annat viktigt. Ska strax ringa min engelska lärare och prata med henne i tio minuter om mina och Martin Luther Kings drömmar. Låter spännande va? Är duktigt nervös men lika bra att få det avklarat. Hatar att prata engelska. Det finns ju en anledning till att jag läser upp alla mina betyg och det är ju att dom ska bli bra. Jag nöjer mig inte med något jäkla G heller (okej, jag blir tacksam, men inte mer) utan jag har så höga krav på mig själv. Sanningen är ju den att man kommer ingenstans med sina G heller för den delen.

Inte nog med att det är stressigt med skola och jobb så rinhde dom från barnomsorgen och erbjöd plats på vårt förstahands alternativ här i Nättraby med start i mitten på augusti. Vad göra? Alltså jag vill inte vara med längre. Ta mig härifrån.



Min älskling! Lägtar så tills vi kommer till Italien och bara får vara i två
veckor. Ska bli underbart och välbehövligt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hade tagit platsen i N-by. Det är jättesvårt att få plats där och just i år är det många som ska till f-klass så det bli platser lediga men de kommer att gå åt fort. Vi har flera barn hos oss som ska till N-by i aug, som stått flera år i kö.

Postat av: Petro och Jossan

Hej! kolla gänra in våran blogg, vi har frågestund ställ gärna en fråga:)

2009-05-13 @ 18:35:08
URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: Josefine

man tackar så hjärtligt. du tar många fina bilder. vad ha ni för kamera?

2009-05-13 @ 21:01:28
URL: http://dendarfin.blogg.se/
Postat av: jennie

Hoppas du hittat väskan vännen

2009-05-14 @ 12:06:32
URL: http://gynnas.blogg.se/
Postat av: katta

haha javisst va den den kvällen roger körde ner staketet :) ja haha va va så utfrysta där vi vårat lilla bord men så roligt vi hade! :)

2009-05-15 @ 18:28:12
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback