Trötter

Dagen har rullat på som vanligt. Jag och Theo har varit hemma eftersom han fortfarande har hosta och är lite småförkyld. Sen är det dumt att lämna honom på dagis eftersom kräksjukan fortfarande härjar. Då han redan är nedsatt av viruset han haft nu så drar han ju på sig allt annat mycket lättare. Men annars så är han ju inte sjuk så nu, i den bemärkelsen.

Jag tänkte i morse att vi skulle gå ut och gå men först skulle vi bara.. och bara.. Tiden går så himla fort ändå att vi va uppe tidigt idag. Först blir det ju en massa morgonmys och frukost, sen busar man lite och tar hand om disken. Theo fick bada och när han gjorde det så passade jag på att städa toaletten. Ändrade om lite bland handdukarna och plockade undan sånt som inte behövde vara framme. Sen blev det glass och nagelklippning och sen dammsugning och sen var det helt plötsligt dags att fixa lunch. Efter lunchen så somnade Theo och sen var klockan helt plötsligt två och jag fick väcka honom. Åkte med mamma och handlade, mötte upp Micke, hämtade Thilda, åkte hem, åkte till Malin, Benny och Sigge, lämnade Thilda och sen vidare hem för att se Greys anatomy.

Hos Malin blev vi bjudna på tacos - riktigt gott. Benny slog på stort och slängde ihop en äppelpaj också så vi rullade hem i stort sett, blev sjukt mätt. Som vanligt hade vi trevligt men Theo var inte på sitt bästa humör, men det blir ju jobbigt för honom med hostan såklart..

Morgondagen bjuder på plugg och jobb. Nästa vecka börjar praktiken, jag har matteprov och innan dess bör jag vara klar med sjukvårds kursen där det återstår två uppgifter. Sen tänkte jag göra den tentan v13. Vecka 14 börjar jag läsa engelska b också. Fullt upp med andra ord.

Vecka 16 är jag undersköterska och ska aldrig mer jobba på skit temo.


Ledsen, men det blir inga bilder idag heller. Datorn är omformaterad så har inte en enda bild på den. Orkar inte lägga in nya heller!

Kommentarer
Postat av: Lina

hehe tack för info:n :P



Hoppas ni får en bra helg. Ska ni hitta på nåt speciellt? nyfiken

Postat av: katta

jisses va tiden går i en rasande fart!att det redan gått ett år sen du började läsa till usk :)ja har bara betat av 3 kurser hittills mwen hux flux e väl en annan me klar snart hoppas ja :)träffade din mamma ute i lördags förresten men det har hon väl redan sagt? :) haha

2009-03-13 @ 07:23:32
URL: http://katariiiiina.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja jag pratade med rådgiviningen igårkväll sen och vi gav dubbel dos av alvedon och då lättade det lite.

Så jobbigt när de är sjuka, man vet liksom inte vad man ska göra för att underlätta direkt...mer än allt man redan gör :).

2009-03-13 @ 09:10:38
URL: http://fiansess.blogg.se/
Postat av: Fia

Nej hennes kusin har det, så vi är "glada" om vi "slipper" det. Jobbigt för dom när det är återkommande så hela tiden :(.

2009-03-13 @ 14:51:14
URL: http://fiansess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback