Soool!

Okej, just nu är det inte sol ute, men dom här dagarna med sol har verkligen räddat mig. Man blir ju S^Å mycket piggare och gladare. Hade matteprov igår men det har varit så mycket nu så jag orkade inte ens plugga på det. Men vet ni, jag fick MVG! =D Gissa om jag blev glad. Det är tack vare Karin som varit en klippa och hjälpt mig med alla mina tusen slarvfel jämt! Trodde ju aldrig att JAG skulle kunna få MVG på ett matte B prov. Jag tackar solen för det ;-) Den gör så jag kan tänka klart helt enkelt.

Idag när jag hämtade Theo på dagis fick jag höra att ytterliggare ett barn fått kräkjukan natten till idag, så nu får vi hålla tummarna att vi klarar oss. Skönt om våren kommer nu så kanske alla sjukdomar försvinner. Vi åkte och handlade direkt efter dagis och då somnade Theo i kundvagnen, snacka om trött. Så nu ligger han ute i vagnen och sover gott. Ja, inte kundvagnen då alltså ;-) Ska klä på mig och gå ner och handla lite som jag glömde köpa så vaknar väl han när vagnen börjar rulla. Ska göra lax idag, blev inspirerad av
Angelica. När jag var inne och kikade hos henne så så jag att hon skule laga något jag tipsat henne om en gång, så det är ju roligt att man kan inspirera varandra. Matlagning är svårt så alla borde lägga ut lite recept då och då så man kan få nya tips!

Praktiken går hur bra som helst. Trivs bra och dom verkar nöjda med mig också. Min handledare tyckte att man kunde tro att jag redan varit där i tre veckor, så det var ju kul att höra. Det är roligt, spännande och intressant men även väldigt hemskt ibland. Fast jag gillar när det händer lite grejer. Eller ja, det lät ju fel. Men jag är inte så känslig så, utan jag fixar även "jobbiga" grejer och behöver nog lite utmaning så.



Kommentarer
Postat av: Helena

hahaha skrattade högt när jag läste ditt inlägg. Tanken på att ni ska ha tagit hem kundvagnen och låter theo sova i den utanför. hahahhaha.. Min humor!

2009-03-19 @ 14:30:52
Postat av: Helena

Glömde ju skriva grattis till mvg.et och vad roligt att dom är nöjda med dig på praktiken!

2009-03-19 @ 14:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback