Ny vecka!

Helgen gick snabbt och nu är det en ny vecka. Har haft en riktig slappehelg och varit ute en del. Igår började vi morgonen med en promenad med Mattias och Hanna. Vi gick ner till ån och matade fåglarna och så busade barnen där nere i "trädet som växer på fel håll" och sprang runt på "ängen" och trillade hela tiden. Theo såg ut som ett riktigt lermonster till slut. Theo var även ute med sin mormor en stund medan jag plugga lite, och på eftermiddagen blev det en promenad med mamma, Jennie och Theo såklart. Inte konstigt man blir trött av all frisk luft =)

Idag är Theo på dagis. Hoppas alla maginfluensabaciller har gått och dött nu, är tacksam om vi klarar oss! Det är det värsta jag vet. Jag pluggar för fullt. Har massa att göra klart nu innan praktiken. Tänk att om 6 veckor är jag färdig undersköterska, då har man i alla fall en utbildning och en grund att stå på så länge.


Kommentarer
Postat av: Fia

Jodå det går bra. Jag håller det på en stadigt jämn och låg nivå där jag känner att jag gör det för att det är roligt.



Är det bara 6 veckor tills du är klar?! Jösses vad tiden går snabbt. Hur länge har du läst då? 1 år?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback