Jobb

Jobbade igår kväll och på vägen dit ringde jag ett samtal. Och det samtalet ledde tilll jobb. Så efter praktiken vet jag att jag har ett annat jobb än det jag har nu vilket känns SKÖNT. Okej, det är inte det jag vill jobba med i resten av mitt liv och jag är livrädd för att fastna där, men det är ett jobb. Man kan inte vara kräsen i dessa tider.

Det känns också otroligt skönt att veta att man får pengar varje månad, eftersom CSN betalar ut sista gången i maj. Sommarjobbar man så blir man ju utan pengar i juni och det vill vi inte. Nu är det ju spara spara spara som står på tapeten här hemma, så alla pengar behövs till olika kommande projekt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh vad ku, GRATTIS! Vart ska du jobba? Kram

2009-03-03 @ 11:08:28
Postat av: Thessan

Grattis :)Var blir detta?? :)

Postat av: Line

Vad kul att du fått jobb! Grattis, vad ska du jobba med?

2009-03-03 @ 17:52:28
URL: http://linsanslycka.blogspot.com/
Postat av: Linda

Va?? haha... Hemma är det bara ketchup och korv som gäller, eller helst bara ketchup. De är roliga...



Jo det har stämt för vår del, faktiskt så ligger vi nästan 150 000 plus som det är nu. Men då har vi i och för sig framsidan kvar att göra, fast jag tror inte att det kommer att gå på så mycket. Vi fick ett väldigt bra pris av vår grävkille på schaktningen, samma kille gjorde grunden. Sen eftersom han från början inte trodde att det skulle behöva sprängas så tog han på sig kostnaden för den sprängning som blev. Vilken villa funderar ni på?

2009-03-05 @ 09:02:18
URL: http://lindizzen.blogg.se/
Postat av: Jennie



Hej Hej!



Vill du att fler besöker din sida för att läsa

det Du skriver?

Jag menar, ingen blogg utan besökare ;)

Inne hos mig finns en bra guide om hur du på nolltid skaffar fler läsare! Kolla under:

" Jennie Tipsar " :)



/Jennie - Diva -

2009-03-05 @ 13:00:31
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Fia

Hehe ja det lär vi säkert göra då. Stan är ju inte så stor :).

2009-03-05 @ 17:06:29
URL: http://fiansess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback