Helgen är här!

Denna veckan har jag varit helt förvirrad gällande vilken dag det har varit. Förmodligen för att det varit så mycket med skola, jobb, sjukt barn osv. Men, idag är jag helt säker på att det är fredag och att helgen är här. I morgon är det 25 års fest som både jag och Micke ska på, så då ska Theo sova hos mormor och morfar. Ska bli så roligt med fest och att gå ut, det va så himla längesen. Beställde en ny klänning från Gina tricots hemsida i måndags och fick den i onsdags, tummen upp för dom. Så den ska jag ha på mig tänkte jag. Blir en runda till stan i morgon på dagen så man vet ju aldrig om man hittar något annat då.

Just nu sitter Theo och leker (läs: lekte) med sina "pluppar".







Och så har vi kört med bilarna, både här och där.


När han fick inhalera medicin på barnavdelningen så lekte Theo med bilar samtidigt, så jag testar det metoden hemma också. Vem som helst utom jag kan ge han medicinen utan problem, men mig ska han bara bråka med. För övrigt så är det väldigt mammigt, han är som ett plåster på mig.

Nu ska vi ta en snabb promenad, mata fåglarna och sen gå hem till Theos mormor och morfar för lite fredagsumgänge. När Theo somnat ikväll så ska jag plugga. Tråkigt men ett ont måste, trots att det är fredag. Är ju onödigt att "slösa bort" tiden man valt att lägga på skolan nu och få kassa betyg och behöva läsa om en massa igen. Man kommer ju lixom ingenstans på G heller så det gäller att sikta högt. Vill man så kan man.

Kommentarer
Postat av: emmzy

jag tycker att hon har en underbar personlighet som tar sig grymt uttryck i hennes framföranden. Så jag ser gärna henne och tycker inte alls att låten är densamma om jag hör den på radion :)



allt är fint här, jag hoppas det är detsamma med er! :)

Postat av: Josefine

Men det är ju jätte bra. Här betalar vi fullt men får ändå ej ha barnen där så de äter. Irriterar en fullkomligt.

2009-03-16 @ 10:31:06
URL: http://dendarfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback