Hektiskt dag

Klockan kvart i åtta steg jag upp efter lite snoozande. Nio började metodövningarna i skolan. Tog sprutor, satte kateter m.m. Klockan elva besökte jag min praktikplats - gyn avdelningen. Gick till barn också för att prata lite om Theos hosta som inte ger med sig trots maxdoser med medicinen. Klockan tolv var jag hemma och Micke kunde köra till jobbet. Mös med Theo, läste bok och tittade film. Han somnade vid ett. Jag pluggade till två, väckte Theo, skyndade oss till barn där vi skulle vara halv tre. Var färdiga med rutinkontroller, provtagningar och inhaleringar tjugo över fyra. Micke kom dit och mötte upp oss och tog med Theo hem. Jag körde rally till Max för att köpa mat. Åt i bilen, köpte tuggummi eftersom jag smakade vitlök och körde i ilfart till jobbet. Bara tjugo minuter försenad. Bra jobbat! (ringde såklart innan och informerade om detta.) Nu sitter jag hemma i soffan. Har ätit lite, gett Theo medicin och fått honom att somna om efter hostattacker och gjort mig i ordning för sängen. Och nu somnar jag nog.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej...

De e bara att höra av sig.

Förstår att de är mkt med skoa o familj etc etc, man ska få allt att gå ihop.

Nej, jag har en Dale Langehed, jag läser på distans, så jag är ju aldrig på skolan, åker bara dit vissa datum och skriver prov.



Ha de bäst och hälsa pojkarna.

KRAM

Postat av: Lina

hm jadu, det undrar vi me :P



Närå men vi har fått tag i en leverantör till, som vi ska beställa från.. så fort vi fått hem sakerna därifrån och lagt in de i webshoppen är vi redo att öppna!



Skitkul verkligen :D



2009-03-10 @ 14:58:48
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi funderade oxå på ett västervik först men det blev ett mariannelund istället. ser likadant ut egentligen men det är inte öppen planlösning i vårt och så har vi inte de smala höga fönstrena i vardagsrummet. Håller med om att det är små badrum... fast där uppe kan man ju göra ett stort om man vill. inte så smidigt med badkar där kanske ;) jag saknar badkar!

2009-03-10 @ 17:42:53
Postat av: Lina

Vårkläder fanns det typ ingenting alls av, jo kläder.. fast inte vår -YTTERkläder.



Och vinterkläderna var från strlk 110, i nästan allt! Tråkigt.. Så, nån overall fanns.. o vinterjackor fanns också lite av. Men resten av utbudet var i helt fel storlek... Typiskt.



Ska du ha vårytterkläder hade jag nog väntat ett tag till.. eller ringt dom och hört.



Hoppas jag hjäpt dig lite iaf :)



kram

2009-03-11 @ 07:13:59
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Thessan

Tack :'(

2009-03-11 @ 08:24:29
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback