Hänt i veckan

Här har det varit dåligt med uppdateringar men det har sina förklaringar. Veckan har varit fullspäckad med skola och jobb och nu är The sjuk. Han sov väl sisådär 4 timmar i natt så man har varit lagom pigg idag. Trots det har jag besökt Ida och Felix för lite fika, klippt mig och fixat en massa annat som tvätt, disk och det där vanliga. Sova kan man göra nån annan gång! Har även skalat potatis nu inför kvällens mat! Idag blir det planka - gott. Nu ska jag ta och åka ner en snabbis till Mios outlet innan dom stänger och se om jag hittar något av värde. Bjuder på lite bilder så länge!



Pappa och Theo bakade sockerkaka och Theo fick en egen i sin lilla form
som han fick av Nettan och Annelie.


Theo har kommit på att det är kul att leka med dockan


Han kommer bli en utmärkt storebror när den dagen kommer ;-)


Nyklippt glad mamma som fick MVG i en kurs idag, wohoo =)



Kommentarer
Postat av: katta

härligt o läsa att du e så positiv i ur o skur gumman! :)

Postat av: Jenny

Grattis ..inte illa när man har familj o ta hand om samtidigt.

Kram

2009-03-07 @ 18:47:37
URL: http://www.metrobloggen.se/woffy
Postat av: Helenafena

Vad fin du blev i håret. Grattis till MVG:et.

2009-03-07 @ 20:21:35
Postat av: Anonym

Vad duktig du är=)

2009-03-07 @ 23:58:00
URL: http://evelinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback