Effektiva

Vi tog en promenad innan och sen stannade vi ute till klockan var halv fem, alltså i 2½ timme.









Vi lekte lite här utanför och jag gjorde ett försök att putsa fönstrena. Hann putsa ett på baksidan innan jag fick hämta Theo i skogen. Han bajsade lite så då var det bara till o gå in och byta på han. Ut igen och började putsa på framsidan eftersom ha ville leka här då. Hann putsa ett fönster sen fick jag springa efter en Theo på cykel som var på väg till lekparken. Där stannade vi tills pappan i familjen kom hem eftersom jag insåg att det var lättare att putsa fönstrena utan en vilde att jaga. Dom blev i alla fall putsade till slut och sen var det dags för middag.



Åt smarrig "lax i foliepaket" eller vad man nu ska kalla det. Först smör sen skivad potatis och så laxen på det. Uppe på laxen lägger man färsk broccoli, färska champinjoner, morötter och coctailtomater. Sen på med creme fraiche som först ska blandas med creme bonjour vitlök och örter. Uppe på det strör man purjolök. Mums fillibabba.

Just nu står en tigerkaka i ugnen som vi ska fika på. Det blir mycket bakande och fikande i detta hushållet. Tur man kan äta hur mycket som helst utan att det syns ;-)

Kommentarer
Postat av: helena

Tack :)



Mmm, det ser ju jättegott ut trots att jag inte är så förtjust i lax men det lät mumsigt.

Gott med tigerkaka. Själv så jag upp 25 kg av att bara titta på en tigerkaka.. haha

2009-03-19 @ 19:50:48
Postat av: katta

tack tack :) haha nä det e inte lätt men ja skickar dej ett mess så har du mitt nr till framtida bruk! :)

Postat av: isabelle

ja usch.. det får en ju verkligen att upskatta och ta till vara på det man har... :O en dag kan det vara för sent... well...

Hoppas du får en trevlig helg =)

2009-03-21 @ 14:00:57
URL: http://bellanova.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack så mkt. Hoppas allt är bra med dig och dina pojkar. Den 2 maj ska jag och Vera ha fest hemma hos mig. Sexparty med ngra andra tjejer. Vill du så är du mer än välkommen, lära känna lite nytt folk och så =)

KRAM

2009-03-21 @ 21:20:38
URL: http://looouisepettersson.blogg.se/
Postat av: Tess

åh det där såg riktigt gott ut- tigerkaka lät ju inte heller helt fel! :P

2009-03-22 @ 09:54:05
URL: http://leonitanova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback