Det är mycket nu

Sista veckan har varit helt fullproppad med grejer alltså, hinner knappt med själv. 25 års festen i helgen var jätte rolig. Som vanligt var det ju roligast hemma på festen men det var även kul att gå ut och dansa och träffa lite folk =)
När jag vaknade på söndagen var det bara till att slänga upp laptopen i sängen och skriva skolarbete. Är ÄNTLIGEN färdig med alla arbeten i sjukvården också, så nu är det bara praktiken kvar och en tenta som jag ska göra nästa vecka.

Praktiken började i måndags och än så länge verkar det jättebra. Är på gynavdelningen som ligger precis bredvid bb, så det är ju inte utan att man blir bebis sugen! ;-)

Förutom praktiken så har jag ju också matten. Så skolan och jobbet avlöser varandra och idag har jag prov dessutom. Lämnade Theo och Thilda på sina dagis för en stund sen så nu ska jag sätta igång och plugga inför det, sedan blir det jobb till 21.30.

I helen ska jag och Theo vara lediga tillsammans i alla fall och då ska vi hitta på något riktigt roligt. Ska bara komma på vad först!



Sådana stunder gäller verkligen att ta till vara på, dom är sällsynta. Denna
gången har dom dock varit ovanligt bra kompisar tycker jag - skönt.


Kommentarer
Postat av: Fia

Åh så mys att se massa bebisar :).



Lycka till på provet idag!!

Postat av: Anonym

Hoppas du får en bra praktik :) Hur länge ska du praktisera??

2009-03-18 @ 16:18:54
Postat av: Jennie

det tycker jag absolut :)

2009-03-18 @ 23:54:07
URL: http://gynnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback