Studentfirande



Det är inte lätt att få till en bra bild när man tar kortet själv får jag ju lov att säga, men jag bjuder på denna. Om ca en timme kommer min lillebror att kliva ut på trappan och sjunga om studentens lyckliga dagar. Och visst är det lyckliga dagar, synd att inte vädret är på deras sida bara. Är trots det övertygad om att han kommer minnas denna dagen med glädje. Hoppas inte han blir allt för besviken när hans syster och systerson inte kommer bara. Känner mig så dum, men det blir inte bra alls att stå där i ösregnet med Theo känner jag. Vi kommer att fira honom hemma hela eftermiddagen/kvällen såklart!

Hoppas du har/får en fin dag älskade lillebror och lycka till i livet, är övertygad om att du kommer bli en jättebra snickare (?) =)



Kommentarer
Postat av: Josefine

Fin du va i håret. Läste att ni ska bli husägare. va skoj. vart ska ni bosätta er?

Postat av: johanna

tjena grattis till huset!

vart har ni köpt hus???kram johanna

2009-06-09 @ 22:29:12
URL: http://bebisfisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback