Veckan som gått

Här ekar det tomt med uppdateringar men det är för att det finns så mycket annat att göra. Tänkte lägga in lite bilder och dra en kort resume.

Någonting vi gör väldigt ofta och som är väldigt trevligt är att umgås med våra grannar. Bra grannar är verkligen härligt att ha! Barnen leker och har kul och vi vuxna kan umgås och man behöver inte tänka på att köra iväg eller så, utan man bor bara några meter ifrån varandra. Hoppas vi får bra grannar när vi flyttar också, men det blir svårt och ersätta dom vi har.


Theo och Hannah leker. Har Hannah toffsar så ska Theo också ha det, haha.

Vi har också fått mysa med nytillskottet - Isac.


Stolt pappa med alla nyfikna barn omkring sig =)


Bebis mys! Man blir ju inte mindre sugen ;-)

Vi har hunnit med att ha 4 års kalas för Thilda också. Hon fick massa fina grejer och var nöjd och glad. Av oss fick hon en Hello Kitty docksäng och en ponny häst. Sen fick hon en taklampa till sitt nya rum, fler ponny häster, barbie docka och tillbehör, memory och massa annat.


En av tårtorna, innan "finputsningen" är gjord.


Födelsedagsbarnet!


Trots att det duggade lite smått så satt vi ute och fikade..


..det blir så jäkla trångt inne!

Tommy och Theo har varit och hälsat på i veckan också och i torsdags var vi på Dragsö tillsammans. Lagom tills vi kom dit gick solen i moln, men vi hade trevligt ändå. Barnen badade och var nöjda och glada medan jag fick sitta påklädd med en handduk runt mig. Vad gör man inte för sina barn?

I torsdags kväll fick vi besök av Marie, Andreas, William och Alvin. Vi hade hur trevligt som helst och barnen lekte och hade skoj hela kvällen. Vi grillade och åt glass till efterrätt. Barnen var ute enda till klockan halv elva och det va knappt så William ville åka hem då och Theo ville inte gå in trots att han nästan satt och somnade på bilen han körde på. Dom var nog lika nöjda som vi =) Tyvärr blev det inga bilder då.

I fredags var vi på Leklandet med grannarna och där har ju åtminstone barnen alltid lika kul. Men jag brukar ha rätt kul jag med för den delen =) Vid kvart i tre började jag jobba och sen har jag jobbat hela helgen. Idag var det bara att hugga in på flera dagars disk, att vika tvätt, tvätta, hänga tvätt, dammsuga och torka golv. De två sistnämna grejerna fick jag dessutom göra två gånger eftersom Theo och hans kompis Ida som också bor här bredvid envisades med att springa ut och in och även asa massa grejer ut och in. Det är väl sånt man får ta antar jag, haha.

Nu är det snart dags för allsång med Lotta och det ska vi kika på tillsammans med grannarna. Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej fin blogg! :)



http://amandab.bubbleroom.se

2009-07-29 @ 04:55:36
URL: http://amandab.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback