Tacksam

Jag är så nöjd och tacksam över mitt liv. Tänk så bra man har det och så mycket lycka varje dag. Ibland händer det saker som verkligen får en att tänka till. Jag är så otroligt tacksam för det jag har, att jag har Theo, att vi köpt hus, att vi åkte till Italien tillsammans med hela familjen. Ja, listan kan göras lång. Folk gnäller på att folk skaffar barn för tidigt och att man ska vänta med det ena och det andra. "Ni är så unga, ni har all tid i världen på er". Men vadå vänta? Tänk om du inte hinner göra allt det du vill göra då. Självklart ska man spara pengar, men man ska ju inte sluta leva under tiden. Pengar är till för att rulla.

Res, skaffa barn, köp hus, ät tacos på onsdagar och ha din finaste klänning när du känner för det! I morgon kanske det är försent.


Lycka!

 


  


 





Mina tankar går till mina kära grannar!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Bra sagt Jonna, kan inte mer än hålla med dig!

2009-07-03 @ 22:51:06
Postat av: Jennie

Instämmer fullt med dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback