Sugen och inte sugen

I natt ska jag jobba fjärde natten för denna veckan, skulle egentligen bara jobbat tre men fick gå in natten till idag också. Har inte kunnat sova så mycket utan har gått upp vid elva tolv så idag känner ja mig riktigt seg. Hoppas på att kunna sova två timmar nu innan jag börjar igen. Kan säga att idag känner jag mig mer sugen på att festa till det på Hasslö festivalen än att köra runt i kommunbilen och väja för alla fulla människor där ute på ön. Inte alls sugen på att jobba med andra ord. På måndag går jag dessutom på mitt ordinare schema så då har jag 4 arbetsdagar innan jag får tre efterläntade lediga dagar.

Det är i och för sig rätt skönt att jobba natt om det bara är nån gång då och då, man känner sig nästan ledig när man bara sover lite på förmiddagen.

Har varit på Hasslö nu och ätit middag. Grillade kyckling med massa gott till. Blir ett evigt körande fram och tillbaka ut till den där ön denna helgen med andra ord. Världens drygaste väg dit ju. I morgon ska jag gå upp vid halv tolv och sen bär det av till Tosia. Har lovat Theo att han ska få åka karusell och i morgon är det dessutom halva priset på karusellerna, kan ju inte bli bättre. Mojje skulle också vara där så det är Barnens tosia i allra hösta grad.




Theo hittade min snygga keps man fick när man gick i ettan eller vad det var. Visst blev han snygg? Alltid finast i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback