Härliga lediga helg

Nu är jag äntligen ledig i tre hela dagar. Tänk vad man uppskattar ledigheten när man jobbar, blir ju inte alls samma sak när man är mammaledig eller läser. Faktiskt. Fast jag trivs bra med att inte jobba också, det sticker jag inte under stolen med, tss.

Vi har varit och handlat och ikväll blir det grillning, kubbspelande och allt som hör där till tillsammans med grannarna mfl. De inbjudna var visst hemliga, men jag lär väl snart märka vilka de blir.



Har gjort en jordgubb- och rabarberpaj som står i ugnen just nu.





Theo fixar med grillarna innan de är tända. Det kliar visst både i örat och i ögat på han och så har han solhatten bakofram, sötungen.

Ska ha en riktigt mysig kväll nu och faktiskt så ska jag göra mig en god drink. Ska prova mig fram med jordgubbsvodkan vi köpte i Italien tror jag. Vad tror ni om det?

Hoppas ni andra får en riktigt trevlig torsdagkväll ni också!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jordgubbsvodka lät inte dumt! =)

Postat av: emmzy

Åh vad det lät mysigt :) Tur att jag inte såg det här när jag jobbade över igår kväll, då hade jag börjat gråta :)

2009-07-17 @ 10:27:47
Postat av: katta

jordgubbsvodka låter inte dumt o din paj ser ju ruskigt smarrig ut! :)

2009-07-17 @ 11:15:25
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback