Vilken kyla!

Glömde ju berätta igår att vi gjorde en liten utflykt till Tjuraviken för att grilla. Veden var dock väldigt "sur" så vi fick så småningom steka korven hemma istället. Det var kallt, men otroligt vackert.










Idag har det varit minst lika kallt, och det ska tydligen hålla i sig ett par veckor. Hoppas det kommer lite snö också! Theo och jag åt middag tillsammans med min familj idag, Micke jobbar till klockan 23. Blev även en runda till staden med Jennie, var tvungen att lämna tillbaka lite grejer. När jag och Theo skulle promenera hemåt var det massa minus grader, men det är ändå så himla friskt och skönt. Bara man är påklädd så är det härigt att vara ute. Theo ville stanna i lekparken när vi kom hem och där var vi rätt ensamma. Sen smet han upp till grannarna och fick en godisbit innan det var dags att gå in och värma oss.

Theo somnade inte förrän nio och jag har roat mej med datorn, popcorn och lite tvättande. Eftersom Theo håller på att bli blöjfri nu så händer det ju också en och annan olycka. Därför blir det en hel del tvätt och idag blev även overallen och skorna drabbade. Satte precis skorna i skotorken och hoppas på att dom torkar tills imån eftersom det är dom som är varmast. I morgon bär det av till Kristianstad för att handla en den till bilarna på Biltema. Ska även passa på att byta badrocken Theo fick i julklapp till en större storlek, dom hade inte den på polarn o pyret här i stan. Måste ge dom en ros för den underbara servicen de har i alla fall. Det är dyrt, men det är värt det. De nya tumvantarna jag köpte sist är super!


Kommentarer
Postat av: Helenafena

Vad mysigt med att grilla ute trots kylan :). Polarn & pyret har jättesöta bebiskläder. Dom skiljer sig lite från alla andra tycker jag.

2009-01-04 @ 18:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback