Viktiga saker

Idag är en sådan dag då jag ringer viktiga samtal, gör roliga skolarbeten och skriver brev (!!) och känner mej allmänt viktig. Brevet jag skrev var till CSN eftersom jag ska överklaga en grej. Konstigt att dom inte kan berätta vad man har för rättigheter redan ifrån början istället för att man ska behöva krångla med sånt i efterhand. Hoppas detta "går igenom" nu.
Har pratat med personer inom kommun och landsting som ansvarar för den palliativa vården - vård i livets slutskede. Skriver arbete om det, men just nu håller jag på med en vårdplan för en patient med hjärnhinneinflammation. I eftermiddag är det matte lektion igen. Många bollar i luften och det blir en del att hålla reda på, men det är roligt.



Kommentarer
Postat av: Fia

Ja vi hade jättekul :). Helt klart att vi ska dit igen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback