Lista

1. gjorde du något 2008 som du aldrig gjort förr?
Tog tag i att skaffa mig en utbildning för att få ett bra slutbetyg
2. höll du några av dina nyårslöften? 
Jag hade nog inga speciella. Ett mål var att ha minst VG i alla ämnen i utbildningen, och det lyckades jag med.
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp ett par stycken. MYS.
4. dog någon som stod dig nära? 
Nej, tack och lov.  
5. vilka länder besökte du?
Inga tyvärr.
6. är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? 
Ett hus  
7. vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Varje tid har sin charm =) Hade frågan ställts för några år sedan hade jag haft koll på datum, men icke nufötiden.
8. vad är det bästa som hänt dig år 2008?
Jag har fått bra betyg och jag har fått dela året med de jag älskar mest. Jag har kunnat ge Theo otroligt mycket tid, vilket känns väldigt bra.
9. största misstaget?
Att börja jobba på temo, höhö.
10. har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja en hel del, dessa dagis baciller
11. bästa köpet? 
Systemkameran 
12. vad spenderade du mest pengar på? 

Saker till Theo förmodligen 
13. gjorde någonting dig riktigt glad?
Tjejkvällar gör mig glad! Theo gör mej glad, varje dag.
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? 
Jason Mrazs "sommar hit" bl.a.  
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag nog
16. vad önskar du att du gjort mer?
Tagit mig mer tid att hitta på saker på egen hand. Tiden finns ju,men det är lätt att fastna i soffträsket.
17. vad önskar du att du gjort mindre? 
Inte suttit så mycket vid datorn  
18. hur tillbringade du julen? 
Fm hos Theos farfar och resten av dagen hemma med min familj och mormor.  
19. blev du kär i år?
Det var jag redan innan
20. hur många one night stands?
0
21. favoritprogram på tv?
DH, Greys, Sjukhuset och Gossip girl står nog högst på listan
22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar och hatar, det känns lite väl häftigt. Men det finns människor jag ogillar mer och mer för varje dag som går.. typ.
23. bästa boken du läste i år?
Bra fråga. Anhörig av Katerina Janouch var bra.
24. största musikaliska upptäckten?
Vet ej
25. något du önskade dig och fick?
Ett fiiint namnsmycke, med Theos namn ingraverat.
26. något du önskade dig men inte fick?
Ett hus och en ny bil.
27. årets bästa film?
Har sett så många så den är omöjlig
28. vad gjorde du på din födelsedag 2008? 
Hade skittråkigt kommer jag ihåg. Dagen innan hade vi kalas och så.  
29. de bästa nya människorna du träffade? 
Jennie =D  
30. hur skulle du beskriva din stil år 2008? 
Normal. Det tycker väl alla om sig själva? haha.  
31. vad fick dig att må bra? 
Theo
32. vilken kändis var du mest sugen på?
Pass
33. vem saknade du?
Mina vänner, som jag inte träffat så mycket som jag velat eller borde.
34. favorit månad?
Den månaden det är soligast och varmast och den det är snöigt och kallt.
35. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag haft ett jobb jag trivts med och om vi hade hittat ett hus.

Kommentarer
Postat av: Roger

Va tusan jag borde vara med på 29 hahaa!!!!

2009-02-15 @ 12:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback