Söndag


Badbild från oktober 08


Det har varit en typisk söndag idag, med massa mys. Theo och jag tog det riktigt lugnt i morse och han badade i säkert en timme. Totalvägrade att gå upp. Hälsade på Theos mormor och morfar en stund och senare på eftermiddagen kom dom hit och åt stek med oss. Riktig söndagsmiddag med andra ord. Stek, potatis, sås och kokt majs - det är fint det.

I morgon är det en ny vecka med massa skola. Onsdag till fredag kommer Thilda och det innebär att vi även denna fredagen kan åka och bada alla tillsammans, härligt. Annars är det nog inget speciellt inplanerat tror jag inte. Bara en lite smått spännande sak..

Ska gå och lägga mej och läsa lite Mama nu tänkte jag. Theo lär väl vakna tidigt imån också eftersom det verkar som han är inne i en "vakna-tidigt-period". Spelar ingen roll när han somnar på kvällen om han sover två timmar eller ingenting alls på dagen, för han vaknar ändå kvar över sex. Hoppas innerligt att det vänder snart igen! Vaknar han så tidigt i morgon så blir det nog en morgonpromenad innan dagis, det behöver jag om jag ska orka plugga hela dagen känner jag.


Kommentarer
Postat av: Thessan

Sv : Tack för dina ord Jonna! Dom värmer verkligen....Blir fan tårögd. Allt är så känslo laddat nu...Jag ska försöka resa mig från detta & se framåt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback