Snö"storm"

Lagom till jag och Theo gick ut idag på förmiddagen började det snöa! Vi brydde oss inte om det utan jag satte Theo på pulkan och gick ner emot ån. Det är ju lite irriterande när det blåser i ansiktet, men annars var det ju inte så farligt kallt eller så idag i alla fall. Theo tyckte det var jättekul och ville inte gå in trots att han såg ut som en snögubbe efter 1½ timme.

Vi gick som sagt till ån först för att ge fåglarna lite bröd och dom blev så glada så. Sen gick vi vidare till pulkabacken och det blev även lite åkning i "vanliga" backar också - bilfria såklart. Theo tycker det är roligt att dra pulkan själv så han vandrade runt en massa och skulle gå åt alla andra håll än hemåt. Fick till slut med honom in när det började blåsa mer ordentligt. Mutan va att han fick ta med en snöboll in och lägga i frysen, så kan vi ta med den ut nästa gång. Smart mamma!



Bara för att han är så FIN!

Kommentarer
Postat av: katta

usch den där snön gör så att ja mår dåligt, så jäkla drygt! ja har ju givetvis inte brytt mig om att köpa vinterskor denna säsongen så det e ju sådär lagom kul o traska runt i dyngsura gympadojjor! men snön verkar ju va här för o stanna så får väl ge mig ut o köpa ngt o ha på fossingarna imon!

Postat av: Theresa

Hejsan! Jo, det stämmer, just nu har jag dom böckerna jag behöver, men skulle behöva två till längre fram i vår, men har tyvärr inte pengarna att lägga ut denna månaden, man är fattig efter jul;-). Kul att du läser min blogg, ska in och kika på din oxå, alltid roligt med nya bloggar!

Ha det gott!

2009-01-09 @ 11:12:14
URL: http://tesas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback