SNÖ

Idag på förmiddagen begav vi oss mot Kristianstad och hem kom vi till ett riktigt vinterlandskap. SÅ HÄRLIGT. Theo var ute och busade med sin mormor när vi kom hem, medan jag och Micke lagade mat. Bjöd mamma och mina bröder på en smaskig fläskfilé gryta med pressad potatis. Till efterrätt blev det marräng sviss även idag, haha. Efter all mat så gick vi ut igen. När dom åkt så kom Jennie och hälsade på och våra grannar kom också ut. Massa pulka åkning! Blev dock inte så mycket bilder.



I morgon kommer barnens farfar hit och lämnar Thilda, hon skulle visst vara där hela helgen. Sen ska vi bege oss till Rödeby backen tror jag, eller någon annan backe, vi får se. Sen blir det bara massa bus på hemmaplan, det behöver dom små liven.


Jag förstår verkligen inte hur man kan. Stackars...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback