Poliser!

Häromdagen när jag och Jennie var ute och gick körde en polisbil förbi oss här nere på gatan. Igår när Micke körde mig till skolan så mötte vi en polis på vägen och när vi kom ut till Verkö så hade vi plötsligt en bakom oss. Efter skolan mötte jag upp Micke och Theo hos Therese i stan, och utanför fönstret såg jag en polisbil när jag tittade ut. Idag när jag körde Theo till dagis vid tio så körde en polis ner mot bastasjön. Gjorde ett besök på banken och när jag kom ut hade polisen stannat en bil två parkeringsrutor ifrån vår. När jag hämtade Theo efter dagis mötte jag ytterligare en polisbil i Hässlegården. Nu går det dessutom 2 poliser i uniform i vårt lugna lilla idylliska område. Är dom ute efter mej?


Theo gillar i alla fall polisbilar



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Jonna vad har du nu gjort?? :P

2009-01-14 @ 18:26:45
Postat av: Lina

Jaa jag vet! Störtskoj verkligen :D



En jäkla massa poliser då med andra ord, haha. Fy, jag blir alltid skitnervös när jag har en polisbil efter mig.. haha, även att jag inte borde vara det!



Dom har min respekt, absolut! :P



Hoppas ni får en skön dag! kram



Postat av: katta

jaså? :) det missade ja. haha klart dom e ute efter dig jonna! nej jag ska inte det, rosenholm! skumt ställe tkr ja men det blir säkert bra :)

2009-01-15 @ 09:50:36
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback