Ny dag, nya äventyr

Ja då var det en ny dag och vi fortsätter att njuta av ledigheten. Pappan i familjen är krasslig idag så han och Theo ligger och sover middag nu. Jag påbörjade projekt rensning i Theos byrå innan, så det ska jag nog snart ta och slutföra. Har ju fördelen att leva ihop med en pedant kille som gärna städar och diskar, så han skulle nog uppskatta om jag städade upp röran jag orsakat, tss.

Idag är det mildare väder vilket är rätt så skönt, men det ser så mycket tråkigare ut när det är såhär grått. Blir inte alls sugen på att gå ut, så i eftermiddag blir det inomhusaktivitet, ska bara se vad som är öppet först.

Bestämde mig alldeles nyss för ett nyårslöfte. Jag ska ägna mindre tid åt att engagera mig i sånt som jag egentligen inte behöver, som bara tar en massa energi. Jag ska också försöka vända på allting som jag tycker är negativt till nånting positivt. En del misstag blir en vinst för andra.



Idag åker julen ut...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback